Selçuklu Kent Hizmetleri A.Ş., personel alımı yapacağını duyurdu. Başvurular, 6-11 Aralık tarihleri arasında yapılacak. Adayların özgeçmişlerini [email protected] adresine göndermeleri gerekiyor.
Selçuklu Kent Hizmetleri Personel Alım Başvuru Şartları
Başvuruda bulunacak adaylarda aranan genel ve özel nitelikler şu şekilde sıralandı:
- Türk vatandaşı olmak,
- 18 yaşını tamamlamış olmak,
- 36 yaşından gün almamış olmak,
- Askerlikle ilişiği bulunmamak.
- Spor Bilimleri mezunu ya da en az 2. kademe antrenörlük sertifikasına sahip olmak,
- Alanında en az 2 yıl tecrübeli olmak,
- Vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilmek,
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
Başvurular E-posta ile Yapılacak
Adaylar, belirtilen tarihlerde özgeçmişlerini verilen e-posta adresine ileterek başvurularını gerçekleştirecek. Şirket, başvuru süreciyle ilgili detaylı bilgilendirmeyi e-posta yoluyla yapacağı gibi sonuçlar sonrasında adaylarla iletişime geçilecek.